In med det nya

Med skallen fullt med snor och halsen tjockare än aldrig förr sitter jag här!
Jag överlevde 2008,jag överlevde övergången till 2009 och nu ska jag ta mig igenom 12 månader,365 dagar 52 veckor och ett helt nytt år-2009!
Vad ska det här året bjuda på(?) Det är nu man ska skriva en lapp med saker man tror kommer ske,och innan vi går över i nästa år får man vilka saker som slog in!

På min lapp ska det nog stå
  • Oavsätt hur jag gör,eller vad jag gör ska jag bli känd
  • Jag ska bli ekonomiskt oberoende
  • Träna varje dag,flera gånger om dagen
  • Aldrig mer röka en cigg eller dricka ett glas alkohol
  • Bilda familj,gärna många barn på en gång


Kommentarer
Postat av: idun

Vilka planer du har Matilda! Låter bra =)

2009-01-11 @ 23:39:58
Postat av: Martin Seger /Björn Gustavsson / Göran eller rambod

fy vad du är het på bilden lilla matilda

2009-02-25 @ 02:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback