Det var kanske bara ett dumt infall

Har jag skapat mig ett beroende,eller är det en skön känsla jag ger mig själv genom att blogga?
Det handlar inte om er,eller om att ha många läsare! Ifall läsarsiffrorna höjs en dag av att en obetydelselös människa som jag varken vet kön eller namn på besöker min sida spelar ingen roll,jag vet som sagt inte ens vem du är. Älskar du att hata mig eller hatar du att du faktiskt älskar mig?
Det här är min blogg,mitt liv och mina ord. Jag vill bli av med mina tankar samtidigt som jag släcker en obetydlig människas nyfikenhet. Jag har mer att ge,det var inte många timmar jag var borta från denna blogghärva!


Det är jag som gör eran dag,eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tycker det var bra att du inte sluta . :D det gick bra i åre , det var jättekul . får reda nu i veckan hur det gick ..

Postat av: Brunettgurra AB

vackert höhö!

2008-09-26 @ 12:01:46
URL: http://brunettgurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback