Det här med rubrik orkar jag inte nu!



För flera timmar sen slog tanken mig att jag kanske faktiskt borde lägga mig i sängen! Jag insåg ganska fort att jag faktiskt redan låg i sängen men hade inte avsikten att sova då. Sakta men säkert började jag lägga mig ner mot kuddarna helt utan medvetande att jag faktiskt var på väg till att somna. Istället började jag kolla på ett avsnitt av "One tree hill" vilket faktiskt gjorde min kväll. Inte har jag sysselsatt mig på något vidare sätt,varken krävande eller underhållande men ändå sitter jag här klockan halv tre en aning rastlös.
Jag hade nattbesök av min favorit igår och han lämnade ett tomrum efter sig något som han fått höra några gånger utan något vidare resultat. Min avsik var att få honom hit,men det funkar inte att knäppa med fingrarna här inte. Jag får nog dunka skallen in i väggen en sista gång och hoppas på att det ger mig en riktigt tung sömn,för det kan jag faktiskt behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback