Är det här jag ska tillbringa mina kvällar

Ni tror alltså att jag ska komma tillbaka?
Det skulle faktiskt vara ganska befriande att finnas till igen! Men frågan är vad jag ska underhålla denna sketna blogg med. Mina dagar verkar vara över som bloggerska,eller vad tror ni?

Mina dagar,veckor och månader ser ungefär likadana ut varje dag. Jag går upp,går till jobbet,går hem från jobbet och sover. På helgerna försöker jag få till det hur omöjligt det än låter! 
Men what a fuck,det är ju Matilda vi pratar om. Något utöver det vanliga ska väl kunna hända även en vinter vardag,jag får leta efter det lilla extra!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, hoppas du hittar det så man kan få läsa lite roligt!

Kan du inte lägga upp lite olika frisyrer & säga hur du gjort uppsättningarna! Är sjukt avundsjuk på dina frisyrer! :) <3

Postat av: Ibra

jasså du är här igen jaja såg dig hångla med en svarting också du som alltid har snakat så mycke goja om såna men klart din iq är nog på deras nivå så passar dig

2008-12-20 @ 12:38:23
Postat av: Linda

va har du börjat knulla svartis också du som alltid dissat såna typiskt dig man kan aldrig lita på dig..

2008-12-23 @ 08:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback