En fas

Det var ett tag sen,rättare sagt evigheter sen!
Tiden har gått och jag har i princip hunnit blivit ensam,gråhårig och tråkig sedan vi sågs sist. Men det är kanske någonting man kallar för "fas"-en övergånsfas! Jag har aldrig varit så förtjust i övergångsfaser,men den här fasen som komma skall kan vara en så kallad rolig fas i livet! Övergången till vuxen livet,jag ska nämligen skaffa mig ett eget hushåll! Otippat tänker ni,det tänkte jag också. Men jag börjar vänja mig vid tanken att faktiskt sköta mig själv.
Vi ska kanske inte vara allt för förhastade,jag har ju ännu inte flyttat in,sovit själv eller lagat min egna mat än! Så när jag har klarat av det då kan vi kanske säga att jag klarat av denna övergångs fas.



Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, har du fått en lägenhet?

Postat av: Linda

oj då rycktena va sana då ska du flytta ihop med svartingen eller du som alltid dissat såna

2008-12-28 @ 07:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback